Archiwum - września 2004

żółwik - reaktywacja hehehe Komentarze (13)
25. września 2004 22:51:00
linkologia.pl spis.pl

No cześć!! jak juz niektorzy zauwazyli mam zajebisty nastroj :D a sama nie wiem czym jest to spowodowane hihi no moze wiem ale nie powiem :P dzisiaj w naszej dziurze zwanej Olsztynem było otwarcie salonu Forda co za tym idzie mała imprezka hehe a ze jest to bisko mnie... to postanowiłysmy z dziewczynami rudzyc nasze tyleczki w poszukiwaniu znajomych... udało nam sie spodkac paru znajomych,  a przy okazji wypic sobie piffko przelane do butelki po coli light :D Niom a tak przy okazji poznałam osobiscie pana K. (musze przyznać ze przystojniak z niego) niomm szkoda ze nie poczekałam wtedy na niego kilku minut, mogło by byc ciekawie... jush wczesniej załowałam ze sie z nim nie spotkałam, za to musze posziekowac mamusi mojej kochanej, bo mnie do domciu ciągneła...a mogłam powiedziec nie i huj :P aa tak poza tym to usłyszałam dzisiaj pare komplementów na temat mojego wygladu... ale to chyba nalezy pominąc :P Boshe jaka ja jestem... i teraz znowu bede myslała o kolesiu niedostepnym ech... no dobra jush nie zamulam.... moze potem napisze tu moj nowy wierszyk, niedawno go napisałam... Pozdro 600 dla wszystkoch koffanych ludków z blogi.pl ktorzy mają ochote jeszcze czytac i komentowac te moje notki, dla koffanych sis... :*** a takze Anetki i Agi oraz mojej kochanej I B!! aaa i Dessi 100 latek bo ma we wtorek urodzinki big cmok for YoU :D No i oczywiście buzka dla przystojniaka (czyt. pana K.) :D!! :******

ŚwiętA

mala_olsztyn : :

I`m happy :D Komentarze (12)
17. września 2004 10:28:00
linkologia.pl spis.pl

Siem tuz te!!! Nie wiem o czym mam pisac ta notkę... Jedna osoba bardzo prosiła zebym ją napisała... moze i ma racje... moze i nie... Powiem tak, narazie zyje tym co mam zamkniete w serduszku, pozatym sQl jest zajebista... duzo nauki, ale to nie wazne. Najwazniejsze, ze wreszcie jestem otoczona swietnymi ludzmi. Zaczeło sie troche ukladac... i bardzo dobrze. jestem powiedzmy ze zadowolona :D:D:D aaa z Karolem mi jednak nie przeszło...z tego co on pisze to jemu tesh nie... zobaczymy. Ale cos czuje ze bede cierpiec (jak zwykle z reszą) niewazne... DamY rAde :D :P Buzka dla moich kochanych sis... Ewci, Asi & Kasiuni. Dla mojej koffanej Agnieszki i Gospodarki nio i innych ludków z klass :***

mala_olsztyn : :

FajNie :/... Komentarze (13)
07. września 2004 22:13:00
linkologia.pl spis.pl

Niom i fajnie jest... sQl... narazie ogolnie oki... nie narzekam, chociaz wkurzają mnie ciagle testy "sparwdajace nasza wiedze" bleee :/ a pozatym to nie przepadam za panią ktora... nog nie goli :P hehe. Nieraz mamy ostre fazy z Agnieszką, moją kumpelą ze szkolki. Jest swietna bardzo ją lubie, tak jak niektore inne osobki z naszej nowej klass ( imion jeszcze nie wymienie bo... no włanie) :D... A tak poaztym to ostatnio sporo czasu spedzam na czacie wp... ale to inna historia... w piątek picie klasowe... bedzie fajnie :-) dobra koncze bo klepie glupoty, a musze jeszcze z kims waznym pogadac :*** misiaki... specjalne pozdrowionka i buziaki dla jednego pana... K. :-)

ŚwiętA

mala_olsztyn : :

Coś sie kończy coś zaczyna... Komentarze (12)
03. września 2004 22:26:00
linkologia.pl spis.pl

jestem już uczennica 6 LO w Olsztynie... nawet dzisiaj dostałam legitymke :D Karol... to było wakacyjne zauroczenie... ciągle o nim mysle ale to chyba juz tylko tyle... nowa klasa spisuje sie niezle sql tesh... a po szkole przewaznie wbijamy ta miasto... I tak dalej życie idzie... :***

mala_olsztyn : :