Archiwum - lipca 2004

Zapomnieliście o mnie!!! Komentarze (15)
09. lipca 2004 00:05:00
linkologia.pl spis.pl

haaa... widze że szybko wszyscy o mnie zapomnieli... szkoda...

zrobiłam test... Sprawdz jak dużo wiesz o mnie!! KliCk this => friend test 

a tak pozatym w niedziele jedziemy z Ewką na kolonie do Szczyrku... bedzie super... wracam 24 lipca i napewno napisze jak było ;]

kończe... tą nieudaną notkę szybko pisaną :*

mala_olsztyn : :

moja była klasa III i Komentarze (10)
03. lipca 2004 19:50:00
linkologia.pl spis.pl

Heh... to jest już koniec.. koniec GimNazJum... początek LO... 10 lat... 10 z 16 lat mojego życia spędziłam w tej szkole... ZSO 3 :D tyle wspomnien... super ludzie... wszystko odeszło, już nie wróci... wiele wspaniałych chwil szczęścia, jeszcze wiecej wylanych łez... nowe przyjaźnie... pierwsza miłość... cały mój świat... i wszystko minęło... heh... Boje się nowej szkoły... boje sie tego co będzie, jest to mi nieznane, obce... już za nimi wszystkimi tęsknie... za wspaniałymi nauczycielami, kochanymi ludzmi... (K.T., K.Z, E.D., A.Cz., A.B., A.A., A.A., M.Z., K.Z., M.R., K.K., itd...) ciężko mi jest... bardzo ciężko...

Są chwile które w sercu pozostają i choć czas mija one nie przemijają... ;(

a Oto pare słów o mojej byłej klasie... takiej jaką ją zapamiętałam:

Marta A => Is my :D:D:D

Magda B. => Super osóbka, bardzo ją lubie =)

Kasia B. => jak wyżej

Sylwia Ch. => Lubie ją... no comments...

Radek Cz. => Fajny kolo :D

Łukasz D. => Bardzo arogancki... mało go znam...

Magda G. => Naprawde nie wiem co mam o niej myśleć

Ewa G. => No Comment...

Mirella K. => Myśle że jest ok... czasami jej nie rozumiałam

Basia K. => Często z nią rozmawiałam, lubie ją...

Karolina K. => Moja przyjacióła z klasy... dużo razem przeżyłyśmy

Paweł K. => spoko... zawsze były z nim brechty ;)

Paweł P. => hmmm... jest ok

Marcin R. => super kumpel, chyba z nim najbardziej się trzymałam

Iwona R. => nie znam jej za dobrze...

Ewelina S. => trudno mi się o niej wypowiedzieć ale raczej jest ok

Marcin S. => klasowy przystojniak ;) super chłopak bardzo go lubie :D

Marta S. => jest oki!! Bardzo ją lubie

Kasia S. => znamy się od dziecka... jednak bardzo mnie zawiodła... ale ogólenie oki.

Ewelina T. => chłopak w skórze dziewczyny :P ale można z nią pogadać

Krystian Z. => zajebisty koleś... z nim tesh miałam super kontakt...

Adam Z. => mało go znam... trudno mi coś o nim powiedzieć!!!

 

a to zdjęcia naszej klasy... jeśli chcecie ich zobaczyć...  klick there => TaBlo

 

Dosyć wspomnień... Oczywiście poza tym że tesknie za nimi wszstkimi to ciesze się z wakacjii chyba jak każdy :D a pozatym za 7 dni wyjeżdżam na kolonie do Szczyrku z Ewcią :*** starsznie się cieszee :D heh... to by było na tyleee bo i tak długa ta notka :*** for all misiaki kosmatych myśli i senków :P :D :***

mala_olsztyn : :